Zadaniem naszego przedsiÄ™biorstwa REKNICA sp. z o.o. jest staÅ‚e speÅ‚nianie potrzeb klientów poprzez osiÄ…gniÄ™cie i utrzymanie wysokiego poziomu jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug. Z myÅ›lÄ… o mieszkaÅ„cach gminy Kolbudy, powstaÅ‚o Biuro ObsÅ‚ugi Klienta, które dba o usprawnianie i przyspieszenie trybu zaÅ‚atwiania poszczególnych spraw.

Biuro ObsÅ‚ugi Klienta „BOK” zajmuje siÄ™:

  1. wydawaniem warunków technicznych podÅ‚Ä…czenia do sieci wodno-kanalizacyjnej,
  2. uzgadnianiem projektów technicznych, ustalaniem terminów odbiorów technicznych i koÅ„cowych,
  3. zawieraniem umów z odbiorcami, rozliczeniem klientów w zakresie dostawy wody i odbioru Å›cieków,
  4. przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji, wszelkimi sprawami z przedmiotowego zakresu dziaÅ‚ania spóÅ‚ki

 

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Administrator
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2005-07-29 09:48:46
  • Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-12 11:41:10
  • Liczba odsÅ‚on: 1759
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 263347]

przewiń do góry