Reklamacja odbiorcy usług - w formie pisemnej, z potwierdzeniem jej przyjęcia.
Nazwa jednostki odpowiedzialnej: Reknica Sp. z o.o. - DziaÅ‚ Umów i Reklamacji
Miejsce złożenia reklamacji - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1
Wymagane atrybuty reklamacji
Reklamacja powinna zawierać:
-
imiÄ™ i nazwisko albo nazwÄ™ firmy oraz adres odbiorcy,
-
przedmiot reklamacji,
-
przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
-
numer odbiorcy (identyfikator),
-
numer i datÄ™ umowy,
-
podpis odbiorcy usług.
Opłata - brak
Termin i sposób zÅ‚ożenia reklamacji oraz jej zaÅ‚atwienia
Odbiorca usÅ‚ug ma prawo zgÅ‚aszania w formie pisemnej reklamacji dotyczÄ…cych sposobu wykonywania przez przedsiÄ™biorstwo wodociÄ…gowo - kanalizacyjne umowy, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci i jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug oraz wysokoÅ›ci naliczonych opÅ‚at za te usÅ‚ugi.
Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust.2 przypadkach niewykonania lub nienależnego wykonania usługi.
Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 dni od jej wniesienia.
Podstawy prawne
Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodÄ™ i zbiorowym odprowadzaniu Å›cieków (tj.Dz.U. z 2001r Nr 72 poz. 747 z późn.zm.) Regulamin dostawy wody i odprowadzania Å›cieków na terenie Gminy Kolbudy.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-11-29 18:26:14
- Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-13 10:59:03
- Liczba odsłon: 1341
- Historia dokumentu: