Reklamacja odbiorcy usług - w formie pisemnej, z potwierdzeniem jej przyjęcia.
Nazwa jednostki odpowiedzialnej: Reknica Sp. z o.o. - Dział Umów i Reklamacji
Miejsce złożenia reklamacji - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1
Wymagane atrybuty reklamacji
Reklamacja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko albo nazwę firmy oraz adres odbiorcy,
-
przedmiot reklamacji,
-
przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
-
numer odbiorcy (identyfikator),
-
numer i datę umowy,
-
podpis odbiorcy usług.
Opłata - brak
Termin i sposób złożenia reklamacji oraz jej załatwienia
Odbiorca usług ma prawo zgłaszania w formie pisemnej reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez przedsiębiorstwo wodociągowo - kanalizacyjne umowy, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości naliczonych opłat za te usługi.
Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust.2 przypadkach niewykonania lub nienależnego wykonania usługi.
Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 dni od jej wniesienia.
Podstawy prawne
Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj.Dz.U. z 2001r Nr 72 poz. 747 z późn.zm.) Regulamin dostawy wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kolbudy.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-11-29 18:26:14
- Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-13 10:59:03
- Liczba odsłon: 1513
- Historia dokumentu: