Reklamacja odbiorcy usług - w formie pisemnej, z potwierdzeniem jej przyjęcia.

 

Nazwa jednostki odpowiedzialnej: Reknica Sp. z o.o. - Dział Umów i Reklamacji

Miejsce złożenia reklamacji - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1

 

Wymagane atrybuty reklamacji

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko albo nazwę firmy oraz adres odbiorcy,
  • przedmiot reklamacji,
  • przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
  • numer odbiorcy (identyfikator),
  • numer i datę umowy,
  • podpis odbiorcy usług.

Opłata - brak

Termin i sposób złożenia reklamacji oraz jej załatwienia

Odbiorca usług ma prawo zgłaszania w formie pisemnej reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez przedsiębiorstwo wodociągowo - kanalizacyjne umowy, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości naliczonych opłat za te usługi.

Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust.2 przypadkach niewykonania lub nienależnego wykonania usługi.

Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 dni od jej wniesienia.

Podstawy prawne

Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj.Dz.U. z 2001r Nr 72 poz. 747 z późn.zm.) Regulamin dostawy wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kolbudy.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-11-29 18:26:14
  • Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-13 10:59:03
  • Liczba odsłon: 1513
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 288880]

przewiń do góry