BIURO OBSŁUGI KLIENTA PROWADZI OBSŁUGĘ:
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w budynku siedziby Spółki wprowadzono nowe godziny obsługi:
Poniedziałek - Piątek w godzinach 10.00-14.00
Informacje i wyjaśnienia w zakresie rozliczeń zawartych w fakturach udzialane są także telefonicznie pod numerem tel.
682-74-11, 682-74-12 wew. 6
Poniedziałek w godzinach 8.00 - 16.00
Wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7.00-15.00
KASA: przeniesiona do Oddziału Banku Spółdzielczego w Kolbudach
ul. gen. Józefa Wybickiego 36
8.30 - 16.00
tel. 682-62-30
POGOTOWIE WODNO-KANALIZACYJNE
Przyjmuje zgłoszenia o awariach pod numerami telefonów 682-74-11, 682-74-12 lub tel. komórkowym:
602-717-723 dyspozytor przez całą dobę
zastępca Kierownika ds. utrzymania sieci wod.-kan.: 506-062-248
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-07-29 09:41:02
- Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-13 11:05:45
- Liczba odsłon: 1543
- Historia dokumentu: