Zobacz podgałęzie
Zadaniem naszego przedsiÄ™biorstwa REKNICA sp. z o.o. jest staÅ‚e speÅ‚nianie potrzeb klientów poprzez osiÄ…gniÄ™cie i utrzymanie wysokiego poziomu jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug. Z myÅ›lÄ… o mieszkaÅ„cach gminy Kolbudy, powstaÅ‚o Biuro ObsÅ‚ugi Klienta, które dba o usprawnianie i przyspieszenie trybu zaÅ‚atwiania poszczególnych spraw.
Biuro ObsÅ‚ugi Klienta „BOK” zajmuje siÄ™:
- wydawaniem warunków technicznych podÅ‚Ä…czenia do sieci wodno-kanalizacyjnej,
- uzgadnianiem projektów technicznych, ustalaniem terminów odbiorów technicznych i koÅ„cowych,
- zawieraniem umów z odbiorcami, rozliczeniem klientów w zakresie dostawy wody i odbioru Å›cieków,
- przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji, wszelkimi sprawami z przedmiotowego zakresu dziaÅ‚ania spóÅ‚ki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2005-07-29 09:48:46
- Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-12 11:41:10
- Liczba odsłon: 1760
- Historia dokumentu: